Mi az én utam?

Mi az én utam?

Milyen színű unikornis vagyok? 3. rész

A sárga unikornis

2016. szeptember 21. - Mi az én utam?

Egy korábbi bejegyzésben már írtunk arról, miszerint személyiségjegyeink ismerete sokat segíthet abban, hogy megtaláljuk azt a munkát, ami igazán illeszkedik hozzánk. Most nézzük meg kicsit részletesebben, mire is gondoltunk, mikor ezt javasoltuk!

Személyiségünk típusát önismereti tréningeken, tesztek segítségével is kutathatjuk, ennek egyik kedvelt módja az úgynevezett „Vérmérséklet teszt”, vagy „DISC teszt" általi vizsgálódás, amellyel személyiségünk alaptípusait határozhatjuk meg. A személyiség színeinek felderítése azt is megmutatja számunkra, hogy milyen típusokkal tudunk a legsikeresebben együttműködni.

És mivel tudnánk színeink felkutatását segíteni, ha nem az egyik legszínesebb lénnyel a világon! Szóval képzelődjünk tovább, és a példa kedvéért gondoljunk arra, hogy unikornisok vagyunk… :) 

milyen_szinu_unikornis_vagyok_sarga_1.jpg

…például sárga unikornisok.

A sárga unikornis 

Dinamikus, energikus és nyitott személyiség vagyok, pozitív és optimista lelki beállítottsággal, az életnek inkább a napos oldalát látom… és van ám még ott pozitív tulajdonság, ahonnan ez jött. :)

Szóval… színes és izgalmas személyiségem van, számomra nagyon fontos, hogy figyeljenek rám, mert imádok a középpontban lenni. Igazi mókamester vagyok, a társág lelke. Megvan az a képességem, hogy hosszasan és színesen ecseteljem történeteimet, remek mesélő vagyok. Kíváncsi természetemnek és nyitottságomnak köszönhetően bárhol és bármikor beszélgetést kezdeményezek számomra ismeretlen unikornisokkal is. Tele vagyok játékossággal, és spontán ötleteimet azonnal meg akarom valósítani. Szóval tele vagyok türelmetlenséggel is. És érzelmeim is hamar változnak. Na de kanyarodjunk gyorsan vissza a pozitív részhez… :) Alkalmazkodóképességem, vidámságom és a fentebb felsorolt rengeteg egyéb jó tulajdonságaim okán nagyon jó hatással vagyok másokra, így minden baráti társaságban ott a helyem! Szóval elég király vagyok... :) Viszont tudok idegesítő is lenni, amint valamelyik erősségemet túlzásba viszem, ilyenkor egy nagyképű pletykagéppé változom, aki mindent kidumál pár percnyi figyelemért cserébe.

És még valami nagyon fontos: szeretek énekelni zuhanyozás közben. :)

Rám jellemző pozitívumok: kíváncsi, örök gyerek, nagy mesélő, a jelenben élő, könnyen barátkozó, empatikus, lelkes, segítőkész, kreatív és színes egyéniség vagyok.

Rám jellemző negatívumok: naiv, hangos, mindig túloz, könnyen haragra lobbanó, sokat panaszkodó, feledékeny, fegyelmezetlen és felszínes vagyok.

És ami a munkát illeti… Unikornis-központú, kedves és élénk kollégaként én vagyok a csapat legnépszerűbb tagja, könnyen lelkesítek és motiválok másokat a feladatvégzésre. A munkahelyi közösségben feltétlen ott a helyem, mert pozitív kisugárzásommal és derűs hozzáállásommal lelket öntök a többiekbe, és színessé teszem a szürke hétköznapokat. De azért óvatosan velem, néha elég szarkasztikus tudok lenni.

Hamarosan folytatjuk… :)

Korábbi cikkeink a kék és a zöld unikornisokról itt olvashatóak.

A bejegyzés trackback címe:

https://miazenutam.blog.hu/api/trackback/id/tr3711731219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása