Mi az én utam?

Mi az én utam?

Mi az én utam? - Bemutatkozás

2016. szeptember 22. - Mi az én utam?

Tedd meg az első lépést az álmaid megvalósítása felé! 22 óra alatt felkészítünk arra, hogy a munkaerőpiacon a legjobb formádat hozd.

Cégünk elkötelezettséget vállalt abban, hogy a fiatal munkavállalók és munkáltatóik kölcsönösen elégedettek lehessenek egymással.

A Z generáció tagjai beleszülettek a digitális technológiák világába, melynek eredményeképpen a korábbitól eltérő tanulási és kommunikációs szokásaik vannak, az információkat másképp dolgozzák fel, mint az előző generációk tagjai.

A fenti okokra vezethető vissza, hogy a munkáltatók nem elégedettek a pályakezdő fiatalokkal, a legtöbb esetben a foglalkoztatási idő nem haladja meg a próbaidő tartamát. Ez nem csupán a foglalkoztatók számára jelent problémát, de a fiatalokban komoly önértékelési és viselkedési problémát okozhat.

A „Mi az én utam?” program kurzusaival segítséget kívánunk nyújtani a pályakezdők számára, hogy felismerhessék készségeiket, képességeiket, azoknak megfelelő állásokat keressenek, továbbá elsajátítsák a munkahelyi illemszabályokat és viselkedési normákat. Megismerhetik a kapcsolatépítés és -ápolás fortélyait. Továbbá megtanítjuk őket arra, hogy hogyan határozzák meg céljaikat, illetve azok eléréséhez a gyakorlatban alkalmazható metodikákat adunk a kezükbe.

Ezzel nem csupán a fiatalok nyernek, hanem a munkáltatók számára is vonzó, hiszen önmagukat motiválni képes, illemtudó és céltudatos fiatalokat engedünk utukra.

Képzéseink segítségével a résztvevők fejleszthetik önismeretüket, segítséget kapnak ahhoz, hogy önállóan is képesek legyenek meghatározni azokat az irányokat, amiken el szeretnének indulni. Képzéseink segítenek kialakítani az egyénben azt a gondolkodást, amivel meg tudja fogalmazni a maga számára, hogy melyik is az az „álommunka”, ami igazán keres, és mik azok a lépések, amikkel közelebb kerülhet ehhez. A résztvevők megismerhetik a pályázat-, és önéletrajzírás fortélyait, az állásinformációk beszerzésének lehetőségeit, az állás megszerzésének és megtartásának módjait. Emellett felkészítjük őket a személyes találkozás tipikus kérdéseire, de öltözködési, viselkedési, béralku és nem utolsó sorban munkahelyen való beilleszkedési tanácsadással is szolgálunk. A képzés során gyakorlati szituációkkal is tréningezzük a résztvevőt az állásinterjú várható, és esetleges váratlan helyzeteire.

 

reklam_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://miazenutam.blog.hu/api/trackback/id/tr4611735991
süti beállítások módosítása