Mi az én utam?

Mi az én utam?

Ki az én társam? - Bemutatkozás

2016. november 22. - Mi az én utam?

Mivel azt gondoljuk, hogy a munkán kívül is van élet, létrehoztuk társoldalunkat, „Ki az én társam?” néven. :) 

Olvassátok, kövessétek, és csatlakozzatok programjainkhoz! Ajánljuk Nektek szeretettel! :) 

 

Amit a „Ki az én társam?” programunkról tudni kell:

Nem tudsz hol ismerkedni?
Nem hiszel az online társkeresőkben?
Nem hiszed, hogy a szórakozóhelyeken társra találsz?
Nincs kedved újabb kínos randikra járni?
Eljutottál oda, hogy már magadra kell erőltetned egy újabb bemutatkozós, ismerkedős beszélgetést?
Nincs időd a társkereső oldalak böngészésére?
Végre értelmes, komoly társaságban szeretnél ismerkedni?

Nálunk kellemes környezetben, valódi, komoly ismerkedési szándékú emberekkel, kötetlen csapatjáték keretében tölthetsz el egy kellemes estét, és adhatod meg magadnak az esélyt, hogy találkozz azzal, akire vársz.

„Egy jó párkapcsolat éppen olyan műalkotás, mint egy vers, egy tánckettős vagy egy hegedű-zongora szonáta. Sajátos belső rend és valami intelligens lelki kultúra működteti.”
/Müller Péter/

A mi célunk az, hogy segítsünk Neked megtalálni azt a műalkotást, ami az életedet szebbé teszi.

Találkozóink alkalmával lehetőséged nyílik új emberek megismerésére, szimpátia esetén új kapcsolatok kialakítására, a szerelem fogadására. Moderátorral támogatott estjeinken csoportos játékokon keresztül ismerheted meg a többi résztvevőt, illetve mutatkozhatsz be a többieknek. Ha inkább visszahúzódó típus vagy, akkor ideális Neked ez az összejövetel, mert félénkséged nem szab majd gátat annak, hogy megmutathasd valódi személyiségedet, értékeidet, hiszen a játékok segítenek előhozni azokat. Ha pedig igazi sziporkázó típus vagy, akkor is köztünk a helyed, mert Te lehetsz a társaság fénypontja az estén.

Csoportjainkba jelentkezés, illetve ajánlás útján lehet bekerülni, így ha még nem ajánlottak, de szeretnél csatlakozni a következő találkozónkhoz, akkor jelentkezz az alábbi e-mail elérhetőségen és mi felvesszük Veled a kapcsolatot.

Elérhetőségünk: miazenutam@gmail.com 

Várjuk megkeresésed! :)

Ami nálunk nincs:
-Nem kell, hogy erőltetett bemutatkozást írj magadról
-Nem kell, hogy erőltetett, túlszerkesztett bemutatkozást olvass másokról
-Nem kell aggódnod, hogy 1-2 fénykép alapján ítélnek meg
-Nem 1-2 beállított fénykép alapján kell eldöntened, hogy kivel szeretnél találkozni
-Nem futsz bele tökéletesre szerkesztett, de tartalom nélküli kamu profilokba
-Nincs „nem erre számítottam az adatlap alapján” típusú csalódás az első találkozáskor
-Nem kapsz kéretlen megkereséseket

Ami nálunk van:
-Jó hangulat
-Vidám társaság
-Minőségi időtöltés
-Valódi emberek
-Azonnal érezhető, valós alapokon nyugvó szimpátia
-Kötelezettség nélküli, korrekt ismerkedés lehetősége
-Barátságos és biztonságos helyszín az első találkozóhoz

 

A „Ki az én társam?” program aktuális eseményeit Facebook oldalunkon követheted. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miazenutam.blog.hu/api/trackback/id/tr1611989102
süti beállítások módosítása